20.4.12

M.A.C.

Majlis Anugerah Cemerlang. 19/4/2012 boleh dikatakan merupakan saat2 paling indah dalm hidup aku~ :D
suke sangat2 bile dah jumpe balik kawan2 yang sudah agak lama ditinggalkan, satu batch berkumpul balik, saat2 pakai jubah, naik pentas amik sijil, walaupun aku x spm ag, hehe... sebnanye aku x terlibat pn dgn MAC nie, sbb ak x spm ag. but, i'm graduated from school right? so, why i cant get on stage too? hoho... so, i called pihak pengurusan sekolah and requested to join the program... hehe, happy sgt spanjang2 2 hari with them. 

kitorang, always kitorang. macam mana kitorang kat sekolah dulu, mcm tulah jugak kitorang kt sekolah sekarang. hehe, dulu, sekarang dan selamanya, sentiasa datang lambat, then, panjat pagar n tingkap asrama, klua dm paling lambat, hahahaha... x pnah terlepas dari buat salah, dulu smpi sekarang, kitorang jlah bdak2 nakal yang buat mende2 nyh... dah graduate pn same je... hehehe...

time amik sijil, name aku yang first dlm senarai, suk seblah audi, aaargghh, lupe nk pandang camera mse tuh, siot, hmm,, xpe lah. ntah cmne la gmba aku nnt. tgk dlm file, HAHAHAHAHAHA! sijil kosong!?!?! haha, x kesah la, janji aku graduate. ckgu  zamimah amik balik sijil tu, nk uruskan, dah siap dye g tau. hmm, ok what~ nk balik tu, kutip la sijil2 yang x amik ag, memento, amik duit RM30 cagaran asrama? apetah, janji dpt duet.. huu~~ 

mase pergi hari rabu tu, karok, tp x puas sbb ramai sgt, sore sendiri pn xdnga, balik pn karok jgak, this time puas la, sbb for the first time aku dah berani nk nyanyi lg pompuan yg memerlukan vokal n pitch yg tinggi. n berjaya!!! wahahaha! aku n pipa, dua org je, ok la, puas seyhh.. 3 jam. 10 hengget je, murah siot. dgn air refill byk2 kali. untung seyh sana... 

stat karok pukul 3, abis kul 6, sampai sini dalam pukul 7 kot... hmm, bosan balik dah. anyway, my MAC is one of my best experience and i will remember forever. Revivena+! friends till jannah~

i luv Revivena+ forever! <3

No comments:

Post a Comment