2.2.12

ada apa dengan . . .

soalan : Ada Apa Dengan . . . ?

dia? 
cinta? 
dunia? 
duit? 
kerja? 
kawan? 
tempat tu?
*(sila isi tempat kosong)
jadi, ada apa dgn sume ni?? ape masalah dorang nak menyemak dalam hidup kita? pernah x korang persoalkan? kalau kita ketengahkan soalan ni, kita hanya akan dapat dua jenis bentuk jawapan je. satu yang profesional, satu yang x profesional. Mungkin ada yang menjawab secara saintifik atau subjektif dengan penerangan panjang lebar. Tapi, bagi mereka yang x profesional n malas nak bahas menda2 mcm ni, mungkin akan jawab "tak de pape..." 

Tapikan, nak di ikutkan, mane lagi relevan jawapannye? bagi aku, "takde pape" lagi relevan kot... sebab, kalau la jawapannye nak di panjang lebarkan, sampai bila pon masalh x selesai. btol x? kan senang kalau soalan2 macam ni terkeluar kat kepala, jawapan dye simple je~ 

"takde pape..."

solution is in head. Nothing. takpayah la nak stress2 pike ada apa dengan tempat tu? hantu ke? eksiden ke? rumah terbakar ke? anggap jela hukum alam... takde pape pon... lalat terbang je... ikan berenang ke.. burung hinggap ke... ha, kan indah dunie~ ni, sume pon nak di persoalkan... siap ada lagi lagu si Melly Goslow tuu... Ada Apa Dengan Cinta... Filem indon la... adoi... so, ada apa dengan cinta? gempak bagai ada lagu la, filem la... apa yang ada? takde pape pon kann? paling2 pon putus cinta. Kan gempak uh rase sakit dye. HAHA. ok, next. korang sambung la sendiri... ada apa dengan dunia? takde pape pon... nikmat yang sementara je. pinjaman. tak lame lagi Allah amik balik. patu ape lagi? kalau kite rase kite ni useless, takde gune. cube persoalkan. Ada Apa Dengan Dia??? yang kite nak terasa2 bagai, menangis la, rase x de pape yang special, abis? ada apa dengan dia? sama je. dia pon ade mata, hidung, gigi, tangan sume pon cukup je sifat macam kita. dia ada apa? boyfriend? haha, nnt bf dye tinggalkan dye ape je yang dye ade? rumah? harta? kekayaan? ohh, abis kalau ttbe bapak dye bankrupt, umah dye terbakar ke, eksiden ke. ape je yang die tinggal? ape je ade dgn die lagi? haihh... takde pape dah dek ooi~ ada ape dgn die? result gempak? otak genius? sekali terhantuk kepala kat mana2, hilang ingatan, bengong tros, takde pape kan?


Haaa... so, korang rase jawapan "takde pape" tu cukup profesional tak? bagi aku tu la jawapan terbaik!! xD hehe... takpayah nak pike2 sangat hal2 remeh sampai nk study, kaji segala bagai sampai naik stress.

jadi, kalau ada apa2 persoalan yang terkeluar dlm kepale hotak korang yang menanyakan sesuatu yang bermula dengan " Ada Apa Dengan . . . ?" set je dlm kepala... jawapan yang pasti ;)
" Tak Ada Apa-Apa Punn... :)"

* jgn lupe, katakan dengan SenYumaN :)

No comments:

Post a Comment